Thursday 23 June 2011

Alhamdulillah

Akhirnya secara rasminya saya telah menamatkan tahun kedua saya.  Alhamdulillah...^^,

Kalau saya bertuhankan pada USAHA, tentu saya akan jadi 'tertekan' apabila keputusan yang saya dapat tidak setara dengan usaha.
Namun, bila belajar kerana Allah, apa jua keputusan yang diterima, kita akan rasa Allah mengetahui yang terbaik. Yang penting, berusahalah kerana Allah..^^, , kita hanya mampu mengawal usaha kita, keputusan Allah sudah tetapkan,
jangan sempitkan dunia anda dengan satu gol sahaja, capahlah cahaya dunia anda agar cahaya tersebut dapat menembusi pasaran akhirat anda. (eh,  : pesanan ini terutama sekali untuk saya)

Akhir sekali,

Berusahalah kerana Allah ~..dan berdoalah agar apa jua keputusan yang kita dapat, semoga ianya mendekatkan diri kita kepada Allah, bukan menjauhkan.

Unavailable until 26th Jun. ~ off to summer training camp North Yorkshire, England.

indeed, i still love bio-organic chemistry even it sacrifies my mental during study  week.-.-

No comments: