Wednesday 22 September 2010

versus

pergh..baru je habis baca novel ni..novel ni aku rasa best and memang aku hayati..banyak kaitan dengan diri aku jugak..cara penulis novel ni buat jalan cerita membuatkan aku rasa dia ni macam akhawat oversea,btw aku tak tau pun apa jantina penulis ni,tapi dia tinggal kat perak haha,..permulaan cerita ni agak santai and in general la,kehidupan rakyat msia yang kaki skate,tepi jalan..n mereka ni mengubah haluan hidup..memang menarik pada aku sebab hujah2 yang dia sampaikan untuk lakukan perubahan adalah berdasarkan Quran,hadis n some book yang bagus macam di jalan dakwah aku bernikah,ibid,wahai pemuda and many more.kira macamna eh.permulaan cerita agak ringan,dah nak akhir2 makin berat plak an..but still santai..novel ke4 yang aku baca untuk summer ni lepas sinergi,denyut kasih medik ngan isabella.,pada aku ini adalah salah satu usaha dakwah hlovate kepada rakyat Malaysia secara general.,kira dia ni berbeza dengan hilal asyraf yang secara direct(tapi memang keduanya berbeza dari segi penyampaian)kalau cer hilal asyraf plak banyak pada ukhuwah n directly pada keadaan sebenar student yang mengikuti dakwah dan tarbiyah sama ada dalam negara or luar negara,apa2 pun pada aku stakat ni memang dua ni la penulis yang best.=.= n agak berjiwa.lastly,aku mengiyakan apa yang dia tulis kat belakang tu,sesuai untuk mereka yang ingin berubah,insyaAllah.
cover depan n blakang novel.
ps:my sibs kata tak best...uhu~

No comments: