Tuesday 14 September 2010

keep in touch 2!

dapat sekeping kad dari selatan tanah air.
pas baca...
terus tak boleh stop senyum

mesti org aku pelik tengok aku senyum je hari ni.
haha
tengs kak!...
hehe..
tapi aku rasa tak sempat nak balas kad dia sebab dia dah nak balik
takpe,aku balas kat sini
to kak x,
firstly,slamat menyambut hari raya,maaf zahir batin.
since kenal akak,saya bersyukur sangat.
sory kak,saya bukan je tak sempat nak beli kad raya,nak balas pun dah tak sempat.=..=
afwan juga atas segala kesalahan dan kelemahan saya selama kita kenal.
apapun,jzkk 4 being my beloved sister 
lastly,
I also will pray that we' ll become Jannahmate my dear sister.(terharu baca yang ni)


 with love,
hidayah bani

Hadis Ketigabelas : Dari Abu Hamzah, Anas bin Malik r.a, khadam kepada Rasulullah SAW, bersabda Nabi SAW : “ Tiada beriman seseorang kamu, sehinggalah ia mencintai saudaranya sama seperti ia menyintai dirinya sendiri.” 


1 comment:

kakak laju said...

hihi. insyaAllah syg. nnt dtg dabelin bwk adeq2 awak kay (=

(=