Friday 24 September 2010

ending epilog syurga cinta

aku tak berapa puas ati ngan ending cter ni sebenonye.lau deme bagi aku chence nak bagi idea ending camne,aku nak ustadz riyan tu kawen dengan shuhada,isk..sempat; plak baru nak akad tu menyibuk2 irham nak datang.....takpe la,dapatla jgk si shuhada tu kahwin dengan orang yang dia nak,lau ikut arahan aku unk ending tu,taknye si shuhada akan ada epilog syurga cinta 2?ish...bek tak payah..kira ok je la ending dia..
p/s:even aku tak brapa suka mia sbb aku rasa dia menyibuk je,tapi cter tu ada jugak moral value yang boleh diambil,semoga industri drama swasta Msia terus berkembang dengan matlamat mendidik rakyat msia disamping buat duit...

3 comments:

Hamba said...

agreee :)
drama melayu mmg hampeh.haha..
ending cam ngarut je..
on top of that,byk moral values yg disampaikan.terutama pesan atuk :)

Hidayah Bani said...

jalan cerita yang memang ntah pape,mia anak irham?uhu,maybe sy tak tau sbb sll off.hehe.btw,sgt mengarut bila heroin main2 unk plih jdoh..kesian kat ustadz riyan.

Cid said...

crita boring..
nasib baik dah hbs..
bleh bg pluang kat crita lain