Sunday 28 November 2010

when they ask questions....

aku yang tengah minum teh pun tersedak...
ok,soalan yang extreme unk dijawab.
ye la..pada aku benda tu mengenai perpecahan
n kalau salah jawab
boleh jadi fitnah..even matlamat sama.
aku pun senyum je
bila dengar banyak khabar angin rupenye
pasal benda ni.
meke memang advance,kalah aku
ramai orang yang pilih unk senyap je
but,pada aku..dah apa yang diorang tau lagi banyak yang pelik dari yang betul
baik clearkan...aku pun baru je tahu,
hope Allah permudahkan
untuk kita  memahami
di sebalik perbezaan,kita tetap ada persamaan
semoga bersama-sama dalam satu rombongan ke syurga kelak
kena banyak berlapang dada
kat jalan ni
kita nak bina karektor,bukan reputasi.
kena jadi pasir yang berkualiti untuk bergabung jadi batu bata
supaya bahan cukup kualiti
n kalau guna untuk  bina bangunan
tak retak nanti
:)

No comments: