Saturday 6 November 2010

perlu lebih produktif

aku selalu tak yakin pada benda yang aku nak buat
boleh jadi ke tak ni?
kadang2 aku takut sebelum buat...apa sebenarnya yang aku takutkan?kegagalan?
mungkin jugak la,tapi if dah cuba lebih baik dari tak cuba langsung kan?
rasa inferior dengan orang yang outspoken?
erm..tu memang r,n aku memang tak suka.
camne nak overcome eh tanpa libatkan konflik?
aku rasa aku kena lebih advance.
produktif dengan diri sendiri..dan percaya,kejayaan dan kegagalan tu Allah bagi.
Allah tengok pada usaha kita.....
ye la...bajet la..heh..padahal penah buat status kat fb...
walaupun dah fail untuk kali ke 1000,jgan takut untuk mncuba lagi,kmungkinan kali 1001 itu anda akn berjaya dengan izinNya.
sepatutnya aku tambah lagi...dengan menyuntik usaha yang lebih dari sebelumnya....


urgh..kenapa eh..ok2..kena siapkan pro forma.
pagi-07:44
perlu lebih produktif
bukan unk siapa2
tapi kerana Allah.
daie kena produktif kan?
ergh..kill me softly (above statement)
tapi,memang itu perlu.
so,no more surplus time.
=_=

1 comment:

Hamba said...

i got the same feeling as well..
takpe2.itu mmg fitrah kan.
yg pntg jgn layan prsaan tu :)
kalau org lain boleh,kita pun boleh,insyaAllah :)

selamat siapkan proforma :)